miércoles, 15 de diciembre de 2010

Old stuff

New Zealand pics. These were the last ones I took with my real camera before it broke.

Aquestes imatges es van quedar en un raconet i no van arribar a sortir mai. Jo mateix m'he sorprés d'elles. Fetes amb la càmera que es va espatllar just en el moment de tirar la primera foto. I és que quines instantànies feia la meva pobreta camareta... Els records a flor de pell, els llocs, el gran país. Tot plegat m'ha forçat a fer aquest post i deixar-les veure.

Mentres tots anem aterrant, d'una manera o d'una altra, tornem a tenir el gust a la boca d'aquell país, que tan sols en 30 dies, ens va enamorar.

Long Island Cave

View from the Kepler Track

Wanaka Lake at sunset

Wanaka Lake just before sunset

Wanaka Lake. What an afternoon!

Akaroa Bay

Bouldering in Wanaka Lake

Les Jardinés Boulders, Queenstown

Queenstown Lake

Wanaka Lake is real

Our van at the meadow

West Coast Beach
Trees don't cry

The Sheperd

Sheep's skull

Last curves

Just the way it is

Magic forest in the Kepler Track

The end of the path

Totes les fotografies són propietat de Aleix Vilardebò. Si se'n vol fer ús, es prega demanar permís.
All picture are property of Aleix Vilardebo. If you want to use one, please as permission.
Thank you

20 comentarios:

sd dijo...

awesome photo's. Looks so good.

Anónimo dijo...

MOLT CHULO ALEIX , TU NI CAS QUE EN EL MONT JA DE TOT BOIREESVENTADA CABREJADA

txetxu dijo...

doncs sort que han sortit a la llum!....són espectaculars!....venen moltes ganes de deixar-ho tot i anar-hi de pet!

Domènec C dijo...

Oh my god!!!!
Quines fotos mes espectaculars mestre!!!Son increibles Aleix.I la del bosc, m'encanta , com t'atrapa la fotu!!!! bruttal!

regards from la guarriga !! ;)

Jaimito dijo...

Awesome!!!
Quins moments... quin records... quines sensacions...
Van passar molt rapid els dies allà, pero realment els vam aprofita.
La llastima va ser que la camara de fotos va dir prou, no volia funcionar a estats units.
Qui s'apunta a tornar a nova zelanda??? jajajajajaja.
P.D.: Quins "braçacos" que faots no Aleix a la 1er foto!!!

Joan dijo...

Aquí cal deixar un homenatge a les imatges!

BRAVOOOOOOOO!

spud dijo...

Brutals com sempre!!!!
Salud Bou!!!!

Ferran Guerrero dijo...

Magic

Lola dijo...

El millor fotògraf i les millors fotos del món.
La càmera va dir prou i potser amb raó.
Ibrahim, t'han agradat?
T'he deixat un humil comentari al blog anterior.
Com deien antigament: Bon Nadal a tots els homes de Pau.

Ferran Guerrero dijo...

Fins ara anava perdut, gràcies al comentari de la Lola he trobat el que pasava.

Es una llastima, que hi hagi gent tant amargada al mont, ja es dificil ser feliç imaginat ser infeliç deu ser el doble de difícil.

Com sempre les fotos son fantastiques, de cada lloc tinc un petit present que va portar-me en Met, els seus noms, la localització i ara estan totes endreçades a unes vitrines, lluint un gran viatge, que us han acompanyat per tot el mon i es com si l'haguessim fet amb vosaltres, ara aquets petits presents per mi tant importants, els hi posso, olors, localitzacións, boulders, sorolls, etc.

Fantastic.

Lola dijo...

No sé que passa però els Gallines i Galls no em deixen entrar-hi.
Ja només em queden 5 dies per fer vacances......
Podré fer sexo tot el sant dia.
Que Alá nos proteja, perquè si ho ha de fer el de Roma ho tenim malament.
Apa, siau.
Cágate lorito.
Ep, encara us estimo AMORS MEUS.

Carme dijo...

Lola , jo també tinc problemes amb el galliner sempre surt la mateixa paginà i amb costa torbar lo nou amb penso que ningú diu res , també et volia dir que el PAPA treballa el EDGAR va tres dies a Roma i el va veure penca’n pobret i desprès diem que no fa res............ molts petons

Joan dijo...

A les gallinetes!

No sé que feu, però jo no tinc cap mena de problema per entrar al blog de gallinesigalls.

Serà la cresta?

Petons amb el bec!

Fina dijo...

Primer,es fabulós tornar ha estar tots aquí;es una sensació una mica estranya tornar ha veure aquestes fotos tan impresionants i deixar els nostres pensaments al blog,però ara els nostres nomadas estan aquí i el nostre "Gran fotógraf" escriu desde aquí al costat ( aixó porta tranquilitat). Anim Aleix continua obrin cintes i compartin els teus pensaments.Fins Ara!!!!!

Gallines el blog de les gallines i gall funciona a casa perfectamen,feu tots els posibles perqué el nostre Gall ja ha penjat la seva felicitació de Nadal i jo tinc pensat penjar-la la setmana vinen.

Jordi Claret dijo...

hola família!!!

Com esteu? quants dies sense donar notícies eh...no patiu, estic bé! jeje només una mica desaparegut però sense deixar de pensar en vosaltres!! ja tinc ganes de fer un dinar d'aquells que hi ha una mica de tot! des de petons i abraçades de benvinguda, riures "a carcajada suelta" durant tot el dinar (deu ser cosa del vi també...jeje) postres boníssims i xats amb els nòmades d'allà!! ai no que estàn per aquí!! doncs vinguen!! ara sí que toca fer un dinar tots plegats!! que ells no saben el que és un dinar "d'aquí" amb tota la colla no? per quan i a on???
Aleix, com sempre un gust veure el vostre blog, escrits que et deixen pensant en tot plegat una bona estona i fotos impressionants...quines ganes de veure la pel·lícula!!!
Bé, espero que estigueu tots genial i amb ganes de tot! i de molt! si no xerrem abans que passeu unes bones festes i pogueu descansar els que ho necessiteu, i el que no, doncs endavant i a seguir "en moviment"!!!

Abraçades!!!

Fina dijo...

Buenas!!!!! Jordi Claret
El dinar de familia serà després de festes,ja quedarem tots un dia i serà de ben segur un dinar " EXTRAORDINARI" hi haurà de tot,com sempre bon rotllo,alegria,bon humor;bona teca,vi i un bon cava i unes bones postres ,peró com sempre uns bons amics.
" BON NANAL,BONES FESTES I MOLT FELIÇ ANY NOU".

NOMADAS US ESTIMO!!!!!!

Lola dijo...

Buenas Gent de Pau:
Aprofito per desitjar-vos que tingueu un Bon Nadal i un Any 2011 fantàstic.
Us envio Molts Petons a tothom.

Joan dijo...

Abans de res, MOLT BONES FESTES A TOTHOM I FELIÇ 2.011.

Avui toca parlar del Tribunal Suprem! Vull deixar escrit que, si aquesta és l'Espanya que m'ha de representar, que no comptin amb mi. El que han fet és VEXATORI.

Creia que la colonització espanyola havia acabat al segle XVII o XVIII, però m'adono que encara està en vigor.

Us asseguro que amb actuacions que neguin la realitat de la història, la llengua, la cultura del nostre país, m'exiliaria d'Espanya.

A nosaltres que hem gestionat tan be el bilingüisme, a Catalunya on cap castellanoparlant s'ha de sentir discriminat, amb la bona voluntat que posem en entendre els nou vinguts, això no es pot fer. Es mereix una desobediència civil.

txetxu dijo...

molt bona decisió Joan.....

em sap greu, però sempre serà així, Espanya no ens enten i no ens hi vol.....així que....no cal dir res més

bones festes!...bonos apats!....i feliç 2011!!

Carme dijo...

Molt Baix que no tinc veu us desitjo que tingueu un any nou lo mes tranquil que sigui possible , amb ganes de veure-us a tots , petons de la garriga , salut i forca al ca.......